Curricula Reform in Space Technology

3

Загальна мета

 

На основі міжнародного співробітництва спільно розробити і впровадити нову модернізовану навчальну програму вищої освіти в галузі космічних технологій.

Особливі (конкретні)цілі

Спільно розробити і впровадити відповідно до Лісабонської стратегії і принципів Болонського процесу нову навчальну програму бакалавра / спеціаліста за напрямком «Проектування та використання малих космічних апаратів».

Два навчальних плани:

1.1 Мікро-і наносупутники.

1.2 Радіозв'язок космічного призначення.

Навчальні модулі (для навчання студентів і підвищення кваліфікації працівників аерокосмічної промисловості):

2.1 Контроль мікросупутників за допомогою координованої мережі наземних станцій.

2.2 CAD / CAM / CAE проектування мікросупутників.

2.3 Створити і впровадити в процес навчання:

2.3.1 Мережа навчальних наземних станцій контролю малих супутників, як новий спільний інструмент навчання.

2.3.2 Навчальні лабораторії мікросупутників і комп'ютерні класи проектних і конструкторських робіт (СAD / CAM / CAE).

Спільно розробити і впровадити нову навчальну програму бакалавра / спеціаліста «Менеджмент аерокосмічної промисловості».

Навчальний план: «Менеджмент аерокосмічної промисловості».

Навчальні модулі (для навчання студентів і підвищення кваліфікації працівників аерокосмічної промисловості):

3.1 Міжнародний бізнес та управління.

3.2 Міжнародний маркетинг. Глобалізація. Менеджмент логістики.

Створити і впровадити в процес навчання:

4.1 Нові комп'ютерні класи інформаційних технологій в галузі моделювання та аналізу бізнес-процесів.

4.2 Створити і впровадити мережу Регіональних координаційно-технологічних бюро, як нову структуру координації і зв'язку університетів з ринком праці та інструмент вдосконалення системи освіти.

4.3 Впровадити європейську систему кредитів (ECTS) в модернізованих (нових) навчальних курсах і модулях.

4.4 Мобільність викладачів і студентів, підвищення кваліфікації викладачів, розвиток співпраці на основі організації інформаційного обміну і двосторонньої мобільності для розповсюдження кращого досвіду.

4.5 Мобільність адміністративних працівників для вивчення і поширення кращого досвіду