На основі міжнародного співробітництва спільно розробити і впровадити нову модернізовану навчальну програму вищої освіти в галузі космічних технологій.
Особливі (конкретні)цілі
Спільно розробити і впровадити відповідно до Лісабонської стратегії і принципів Болонського процесу нову навчальну програму бакалавра / спеціаліста за напрямком «Проектування та використання малих космічних апаратів».
Два навчальних плани:
1.1 Мікро-і наносупутники.
1.2 Радіозв'язок космічного призначення.
Навчальні модулі (для навчання студентів і підвищення кваліфікації працівників аерокосмічної промисловості):
2.1 Контроль мікросупутників за допомогою координованої мережі
наземних станцій.
2.2 CAD / CAM / CAE проектування мікросупутників.
2.3 Створити і впровадити в процес навчання:
2.3.1 Мережа навчальних наземних станцій контролю малих супутників, як новий спільний інструмент навчання.
2.3.2 Навчальні лабораторії мікросупутників і комп'ютерні класи проектних і конструкторських робіт (СAD / CAM / CAE).
Спільно розробити і впровадити нову навчальну програму бакалавра / спеціаліста «Менеджмент аерокосмічної промисловості».
Навчальний план: «Менеджмент аерокосмічної промисловості».
Навчальні модулі (для навчання студентів і підвищення кваліфікації працівників аерокосмічної промисловості):
3.1 Міжнародний бізнес та управління.
3.2 Міжнародний маркетинг. Глобалізація. Менеджмент логістики.
Створити і впровадити в процес навчання:
4.1 Нові комп'ютерні класи інформаційних технологій в галузі моделювання та аналізу бізнес-процесів.
4.2 Створити і впровадити мережу Регіональних координаційно-технологічних бюро, як нову структуру координації і зв'язку університетів з ринком праці та інструмент вдосконалення системи освіти.
4.3 Впровадити європейську систему кредитів (ECTS) в модернізованих (нових) навчальних курсах і модулях.
4.4 Мобільність викладачів і студентів, підвищення кваліфікації викладачів, розвиток співпраці на основі організації інформаційного обміну і двосторонньої мобільності для розповсюдження кращого досвіду.
4.5 Мобільність адміністративних працівників для вивчення і поширення кращого досвіду
|